onsdag den 13. marts 2013

Make-up køb...

At købe make-up må være noget af det lækreste i verden! Sammen med mine nye make-up pensler, bestilte jeg også lidt ekstra make-up for et par dage siden - nemlig en Rimmel Match Perfection Bronzer Light Tan samt en Scandaleyes Extreme Black... Jeg har været ret glad for denne mascara førhen, da jeg godt kan lide at den virker lidt mere "flydende" og er let at påføre. Denne gang valgte jeg så Extreme Black udgaven, og den har virkelig en dyb sort farve, som giver en mere dramatisk effekt!
Derudover bestilte jeg også et par nye kunstige vipper - mine gamle trængte ret meget til at blive skiftet ud. Jeg bruger dem fra Depend, og så i en størrelse som ikke er alt for voldsomme - jeg kan bedst lide hvis de bare giver lidt ekstra liv og længde til mine naturlige vipper...
Så har jeg jo også modtaget mine nye pensler, så der kommer snart en update, når jeg har lagt noget make-up med dem - umiddelbart virker de utroligt lækre, så glæder mig til at bruge dem de næste par dage!!!
Her er lige et par billeder af herlighederne - billeder af penslerne kommer når jeg laver en update på dem...


Håber I har haft en god dag derude :-) Selv har jeg siddet med eksamensopave!!!
//Christina :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar