mandag den 18. marts 2013

New in...

Har været en tur i Aalborg i weekenden på shoppingtur med min gode veninde og studiekammerat... Udover shopping skulle vi også handle stof til kostume til karneval i Aalborg sidst i maj, hvor temaet jo er engle og dæmoner - det bliver vildt!
Vi havde en super hyggelig dag, og fik handlet stiletter og lidt nyt make-up, som I selvfølgelig skal se :-)

Købte et par super flotte stiletter i Dope i den smukkeste mintgrønne/lyseblå farve, en matchende Lóreal neglelak med nummeret 602 i matas, samt en ny øjenskygge til at lave smokey eyes fra Maybeline New York.

Nu til herlighederne:




Dagen i dag har som alle andre de sidste uger stået på eksamensprojekt... Jeg glæder mig til at få det afleveret. Jeg har som sådan ikke noget imod at skrive opgave, men det er meget intenst og vi er under tidspres denne gang, så det er lidt op ad bakke! Nu skal jeg slappe af et par timer inden jeg skal lave aftensmad, ud til hesten og så se lidt TV inden jeg hopper i seng...
Anyways - hav en god eftermiddag derude :-) 
//Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar